نوشته شده توسط : غریبه

این کِرِم برای جلوگیری از پیری، چین و چروک های ریز، جوش و آکنه کاربرد فراوانی دارد. شرایط محیطی و روشهای استخراج بر کیفیت مخاط حلزون تاثیر خواهد گذاشت، بنابراین سطح توانمند سازی آن ها مشخص نیست. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید
ماده چسبناک حلزون یک سری فواید برای پوست از جمله ترمیم لکه ها و صاف کردن چین و چروک دارد. این مخاط به رفع چین و چروک و حتی آکنه کمک می کند. ▪ ماسک جوش چرکی: برای جوشهای چرکی با قاشقک مخصوص پودر گل ریواس را با یک قاشق ماست مخلوط کنید . هفته ای سه روز روی پوستتان بمالید.
متخصصان آرایش وزیبایی بر این باورند که حلزون تراپی در ژاپن، چین و غرب بسیار محبوب است. اما حتی پس از تاییدیه و محبوبیت این درمان ها معمولا توسط بسیاری از افراد پذیرفته نمی شود، دلیل ناراحتی آن ها خزیدن این موجودات بود. البته وجود گلیکولیک اسید در ساختار مولکولی این محصولات می‌تواند در روشن شدن لک‌ها یا بهبود آکنه تاثیر داشته باشد که در بسیاری از کرم‌های داخلی و خارجی که هم‌اکنون اغلب متخصصان پوست تجویز می‌کنند نیز یافت می‌شود و ماده جدیدی نیست. ارائه محصولی که بتواند همزمان چین و چروک را بهبود بخشد و اسکار را بهتر کند و به‌طور همزمان هم بر جوش صورت موثر باشد علمی نیست چرا که محصولات ضدچروک بیشتر پایه چرب دارند و مناسب پوست‌های جوش‌دار نیستند.
باعث رشد و تکامل مولکول های کربوهیدراتی نگهدارنده آب در پوست می شود.در نتیجه باعث حفظ رطوبت و نرمی پوست می گردد. نکته سوم: اصولا استفاده از حیوانات بی‌زبان در محصولات بهداشتی باب شده است. صابون خرچنگ، شتر مرغ و… از این قبیل هستند.
طرز تهیه مربای خیار + آموزش روش تهیه مربای متفاوت خیار در منزل تاثیر گانودما بر درمان فشار خون بالا، بیماری پارکینسون و اعصاب و ریزش مو
این نوع محصولات هر کدام می‌توانند ویژگی‌های خاص کوچک داشته‌ باشند. مثلا مرطوب‌کننده خوبی باشند اما آنچه مسلم است اثر موقتی چنین محصولاتی است و اینکه نباید از آنها انتظار زیادی داشت. در خیلی از کشورهای آسیایی حلزون تراپی بر روی صورت افراد برای داشتن پوست زیبا انجام می گیرد.
یکی از دلایل مفید واقع شدن مواد ترشحات حلزون این است که این مواد دارای کلاژن و آلاستین و دیگر پروتئین‌هایی هستند که در شکل گرفتن و ساختمان پوست نقش دارند. هیچ کدام از کرم‌های ضدچروک بازار اثر دائمی ندارند و حتی می‌توان گفت هیچ کرمی نمی‌تواند چرو‌ک‌ها را از بین ببرد؛ این کرم‌ها می‌‌توانند به طور موقت پوست را شاداب‌تر نشان دهند.
علت بروز حادثه تصادف بامداد امروز اتوبوس در سوادکوه مشخص شد حلزون جانوری شگفت‌انگیز حلزون درمانی است. حلزون می تواند تا سه سال به نوعی در خواب فرو رود، حلزون هیچگاه گم نمی‌شود زیرا از غریزه ویژه‌ای برخوردار است که هر چه از جایگاه خود دور شود دوباره به راهنمایی این غریزه به همان محل باز می‌گردد. دیگر از شگفتیهای حلزون آن است که هر چند اندامش فقط حدود ۱۰ گرم وزن دارد ولی قادر است چیزی به وزن ۴۵۰ گرم را کشان‌کشان بر روی زمین به دنبال خود ببرد.
اگرچه این مخاط موجب مسمومیت نمی شود ، اما مخاط باقی مانده از حلزونهای غول پیکر آفریقایی قادر به انتقال برخی بیماری ها به انسان هستند. شاه مقصود اصل را چگونه از انواع بدل و تقلبی تشخیص بدهیم؟
دیگر از شگفتیهای حلزون، زبانش است. این جانور زبانی دارد که مانند سوهان صدها دندانه ریز بر روی آن روییده‌است. این همان آلت برنده حلزون است که با آن خوراکش را قطع و ریز ریز می‌کند. خوراک بیشتر حلزونها انواع گوناگونی از گیاهان است. حلزون‌ها معمولاً گیاهخوار هستند و در اصل از سبزیجاتی مانند برگ‌ها، سافه ها و گلها تغذیه می‌کنند. اما برخی از گونه‌های بزرگتر حلزون حیوانات شکارچی بوده و همه چیز خوار یا در برخی موارد کاملاً گوشتخوار هستند.
وقتی حلزون تراپی روی پوست پاکسازی شده انجام میشود مواد ترشح شده با سلول های پوستی شما ترکیب می شود و اثرات زیر را به همراه دارد: *همراه کردن این رژیم با ورزش الزامی است. اگر حس پیاده‌روی روزانه ندارید، دنبال نتیجه درست و حسابی هم نباشید.
تحول به صورت تابیدگی بدون تردید نوعی سازگاری با روش زندگی در حال بلوغ است. حلزون‌ها با عقب کشاندن بدن به درون صدف از خود محافظت می‌کنند و چون صدف یک دهانه بیشتر ندارد، باز شدن دهان و مخرج در یک جا نوعی مزیت محسوب شده و دهان نزدیکتر به زمین خواهد بود. انیمیشن کامیون های رنگی و توپ‌های جادویی حلزون تراپی برای آموزش به کودکان
خانه/دسته‌بندی نشده/نگهداری حلزون طبی و طریقه حلزون تراپی با این حال، حلزون ها معمولا انسان ها را گاز نمی گیرند.به دلیل قوی نبودن فک آنها در صورت گاز گرفتن ، تاثیر زیادی روی پوست بر جای نخواهند گذاشت.
تجربه نشان داده حلزون درمانی برای صورت است که با حرکت حلزون ، فرد یک جریان خفیف الکترونیکی روی سطح پوست خود احساس می کند. لیسه‌ها خسارات زیادی به باغها وارد می‌آورند. فضای جبه همه حلزونهای ساکن خشکی از محفظه آبششی به محفظه ششی تغییر یافته‌است و این حلزونها از هوا تنفس می‌کنند. پاره‌ای از این جانواران، سازگاری مجدد با محیط آب یافته‌اند اما هنوز هم با شش تنفس می‌کنند و برای گرفتن هوا باید گاهگاهی به سطح آب بیایند.
مطالعه مقاله کامل
https://fatemehhabashi.com/snail-therapy/



:: برچسب‌ها: حلزون تراپی چگونه انجام میشود ,
:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

معرفی سیستم ایستادرز نوژان:

سازه های مدرن و طرح های پیچیده و خاص معماری که در سال های اخیر در طراحی فرودگاه ها، ورزشگاه ها، ایستگاه های قطار و ... به چشم میخورد، نیاز به پوشش یکپارچه و منعطف که قابلیت قوس پذیری داشته باشد را ایجاد کرده است. در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید
پوشش یکپارچه ایستادرز نوژان (کلزیپ، ایستادرز، زیپ پانل، زیپ تک، آرک زیپ، کالزیپ، بمو، سقف بدون درز، سقف یکپارچه) باقابلیت تولید واجرای سقف های با طول های بلند (بدون محدودیت در طول) به صورت یکپارچه و با قابلیت بالای فرم پذیری، امکان پوشش سقف های مختلف با اشکال پیچیده را فراهم کرده است. با استفاده از این سیستم می توان پوشش های خاص با اشکال هندسی استوانه ای، کروی، مخروطی و ... را به صورت کاملاً آب بند اجرا نمود.
پوشش ایستادرز نوژان (فلکس زیپ-  FlexZip) یک پوشش کامل و سبک است که علاوه بر فرم زیبایی که به سقف می بخشد دارای عایق حرارتی و رطوبتی نیز می باشد.

ویژگی های سیستم ایستادرز نوژان:

١- ١٠٠٪ آب بند
2- قابليت پوشش انواع طرح هاى هندسى (استوانه اى، كروى، مخروطى، s-curved و ...)
3- داراى قابليت توليد و اجراى سقف هاى با طول بلند به صورت يكپارچه
4- پوشش نهايي بدون استفاده از پيچ و پرچ
5- تنوع در رنگ
6- طول عمر بالا
7- سرعت در اجرا
8- کاهش هزینه نگهداری سالیانه
9- مقاوم در برابر خوردگى
10- مقاوم در برابر بارهاى وارد بر ساختمان
11- سبك
12- قابل اجرا بر روى انواع سازه ها (فلزى، اسپيس فريم، بتنى و ...)
13- قابل اجرا بر روى سقف هاى قديمى و آسيب ديده بدون نياز به تخريب و يا جمع آورى سقف قديمى
لایه های پوشش سقف ایستادرز نوژان-کلزیپ
1-پروفیل ایستادرز نوژان (فلکس زیپ-FlexZip)
2-عایق حرارتی (پشم سنگ)
3-امگا اسپیسر گالوانیزه
4-پایه نگهدارنده آلومینیومی به همراه پد عایق حرارتی از جنس PVC
5-عایق رطوبتی
6-لایه زیرین از ورق ذوزنقه ای
7-پرلین
8-تیر اصلی
ورق لایه زیرین:
لایه زیرین در سیستم زیپ پانل علاوه بر ایجاد بستری مناسب جهت تردد بر روی سقف و سهولت در اجرای لایه های دیگر پوشش، جهت نگه داشتن عایق های حرارتی و رطوبتی استفاده و نصب می شود.
لایه زیرین می تواند از دو نوع گالوانیزه و آلومینیوم به صورت بی رنگ یا رنگی مورد استفاده قرار گیرد.
2- عایق رطوبتی (فویل عرقگیر- Vapour Barrier):
جهت جلوگیری از تعریق داخلی سقف بر روی ورق ذوزنقه ای لایه زیرین به صورت سرتاسری پهن و نصب می شود.
این لایه به صورت رول می باشد که متشکل است از فویل آلومینیوم، پلی استر و پلی اتیلن.
3- امگا اسپیسر:
امگا اسپیسر از جنس گالوانیزه و به ضخامت 25/1 میلی متر جهت نشیمن کلیپس آلومینیومی و انتقال بار به پرلین استفاده می شود. فواصل امگاها بستگی به نوع پروژه و بار برف و باد متغیر می باشد.
4-کلیپس آلومینیومی به همراه پد عایق حرارتی از جنس pvc:
با توجه به آنکه در سیستم ایستادرز نوژان ورق آلومینیومی کلزیپ لایه نهایی بدون استفاده از پیچ و یا پرچ نصب می شود، کلیپس تکیه گاه این لایه می باشد. کلیپس آلومینیومی به همراه پایه کلیپس (پد عایق حرارتی) در فواصل مناسب (عرض ورق لایه نهایی که در حدود 40 سانتی متر می باشد) بر روی امگاها نصب می شوند و بار وارده بر روی سقف از طریق این پایه ها به امگا و پرلین انتقال می یابد.
کلیپس آلومینیومی با ارتفاع های متغیر  8، 10، 12، 14، 16 و 18سانتی متر موجود می باشد که جهت پوشش های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد.
پد عایق حرارتی کلیپس (پایه کلیپس) جهت جلوگیری از اتصال کوتاه بین کلیپس آلومینیومی و امگای گالوانیزه وجلوگیری از سولفاته شدن، زیر تمامی کلیپس ها نصب می شود. پایه کلیپس های نوژان با ارتفاع 5/0 و 5/1 سانتی متر موجود می باشد.
5-عایق حرارتی پشم سنگ:
در فاصله ایجاد شده بین امگا و کلیپس ها و زیر ورق لایه نهایی، عایق حرارتی پشم سنگ استفاده می شود که دانسیته و ضخامت آن با توجه به محل اجرا و کاربری پروژه محاسبه و اجرا می گردد.
6-ورق آلومینیومی ایستادرز نوژان  
این لایه که پوشاننده نهایی این سیستم و جلوه بخش پوششش نمایان سقف زیپ تک می باشد از جنس ورق آلومینیوم به ضخامت 9/0 و یا 1 میلی متر می باشد. تولید این لایه در محل پروژه به وسیله دستگاه رول فرمینگ انجام می شود. در نتیجه امکان تولید آن بدون محدودیت در طول تا 150 متر را امکان پذیر می سازد.
ورق آلومینیوم لایه نهایی ایستادرز نوژان (فلکس زیپ- FlexZip) با فرم U شکل که دو سر آن به صورت کام و زبانه می باشد، بدون استفاده از پیچ و پرچ بر روی پایه های نگهدارنده (کلیپس آلومینیومی) کتار یکدیگر نصب می گردند که در ابتدا به وسیله دستگاه زیپ  دستی کنار یکدیگر نگه داشته می شوند و سپس در پایان پوشش به وسیله دستگاه زیپ اتوماتیک کنار هم نصب می گردند.
عدم استفاده از پیچ و پرچ در نصب لایه نهایی این پوشش باعث می شود ورق های ایستادرز بتوانند در اثر انبساط و انقباض ناشی از تغییرات دمایی در طول روز و شب کنار یکدیگر حرکت ناچیز خود را بر روی کلیپس ها داشته باشند و آب بندی خود را حفظ کنند.
روش تولید ورق آلومینیومی سقف کلزیپ:
کویل خام آلومینیوم با عرض سفارشی در محل پروژه داخل دستگاه رول فرمینگ که داخل کانتینر و قابل حمل به محل پروژه است گذاشته و کویل خام توسط غلطک هایی که در دستگاه موجود است نهایتا به فرم نهایی مطابق شکل تولید می شود.
عملیات کرو ورق آلومینیومی سقف زیپ پانل:
در صورتیکه پوشش مورد نظر به صورت قوسدار (بخشی از استوانه، کره، بیضوی و ...) باشد و نیازبه کرو داشته باشد لازم است دستگاه کروینگ را با شعاع قوس مورد نیاز تنظیم نمود و  ورق ایستادرز تولید شده را با آن شعاع، کرو نمود.
در شعاع های  بالا ، با توجه به خاصیت ارتجاعی ورق آلومینیوم با وزن خود بر روی قوس به راحتی فرم گرفته و نصب می شود و نیازی به کرو کردن ندارد.

سیستم آبروی سقف ایستادرز:

پوشش سقف ایستادرز نوژان به دلیل نحوه تولید و نصب 100% آب بند می باشد. بنابراین رواناب ناشی از بارش بر روی سقف ایستادرز که مستقیم به سمت آّبروها هدایت می شود نیز باید به روشی 100% آب بند به سمت رایزرها هدایت و به بیرون از ساختمان انتقال یابد.
لذا جهت محقق شدن این مهم، لازم است آبرو (Gutter) نیز کاملاً اصولی تامین و تعبیه شود. در نوژان، ابتدا محاسبات مربوط به آبرو به چندین روش انجام می شود و به این ترتیب ابعاد آبروی مورد نیاز به دست می آید.
آبروهای سیستم کلزیپ به صورت تکجداره و یا دوجداره تولید و نصب می شوند. اگر آبرو با فضای داخل ساختمان در ارتباط باشد به صورت دوجداره و در غیر اینصورت به صورت تکجداره مورد استفاده قرار می گیرد. بین لایه های آبروی دوجداره عایق حرارتی پشم سنگ قرار می گیرد.
با توجه به شرایط محیطی پروژه و یا نوع کاربری، آبروهای سیستم زیپ پانل از جنس گالوانیزه و یا آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرند.
با توجه به محدودیت در تولید طول آبرو، نیاز به اتصال طولی آبرو می باشد که این مسئله می تواند نقطه ضعف آبروها محسوب شود. جهت حل این مشکل با توجه به ضرایب انبساط طولی آلومینیوم و گالوانیزه در فواصل مناسب از درز انبساط آبرو (Expansion Joint) استفاده می شود.
در این صورت دراثر انبساط و انقباض ناشی از سرما و گرما در طی روز و شب، آبروها از محل اتصال جدا نمی شوند و آبروها نیز مانند سقف، ایمن و مناسب به جهت نفوذپذیری آب خواهند بود.
خروجی آبرو نیز متناسب با جنس آّبرو و با توجه به محاسبات صورت گرفته تعبیه و اجرا می شود.

آدرس: تهران، فردوس غرب، شقایق جنوبی، کوچه بیست و یکم شرقی، ساختمان اداری ارکیده، طبقه پنجم واحد 509
تلفن : 44945247 و 44945241
فاکس:  44942857
موبایل:09123013168
سایت :www.nojan-co.com 
اینستاگرام :nojan.std
آدرس ایمیل:  daneshnojan@gmail.com


:: برچسب‌ها: سقف بدون‌ درز آلومینیومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

اگر دنبال کننده سری وبلاگ های ما بوده اید متوجه این موضوع شده اید که در سری مقالات آموزشی و معرفی مجموعه های آموزش سری مقالات جدیدی در حوزه اطلاعات فن آوری و تکنولوژی را برای شما مخاطبان عزیز خودمان منتشر کرده ایم در این مقاله هم قصد داریم در مورد یک فریمورک بسیار پرطرفدار بنام ری اکت(react js) با شما صحبت کنیم در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

ری‌اکت (react js)

ری‌اکت  یک کتابخانه متن‌باز جاوااسکریپت برای ساخت رابط‌های کاربری و اجزای(Component) صفحات وب است.این کتابخانه توسط فیس‌بوک و جامعه ‌ای از توسعه ‌دهندگان و شرکت‌ها به صورت انفرادی توسعه و نگه‌ داری می‌شوند. براساس آنالیزهای جاوااسکریپت سرویس Libescore، ری ‌اکت در حال حاضر در سایت‌های نت ‌فلیکس، Imgur، بلیچر رپورت، فیدلی، ایر بی ‌ان‌ بی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل بهینه بودن ری ‌اکت برای دریافت اطلاعاتی که با سرعت تغییر می‌کنند، میتوان از آن برای توسعه برنامه تک ‌صفحه‌ای(SPA) یا برنامه ‌های موبایل استفاده کرد. هرچند دریافت اطلاعات، ابتدایی ترین بخش در یک صفحهٔ وب است و برنامه‌های پیچیده  ری ‌اکت معمولا به کتابخانه‌ های اضافه ‌ای برای مدیریت وضعیت (state management)، مسیریابی (URL mapping)، و اتصال به رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API) نیاز دارند. ری ‌اکت و ری ‌اکت نیتیو(React Native) از جمله پروژه‌های متن‌باز شرکت فیس‌بوک هستند که در صدر محبوب‌ترین پروژه‌های وبگاه گیت‌هاب قرار دارند.

تاریخچه ری‌اکت

ری ‌اکت توسط جردن واک، یک مهندس نرم ‌افزار در فیس‌ بوک، ساخته شده‌است. او از XHP که یک چارچوب فریم‌ ورک HTML برای PHP است، تأثیر گرفته ‌است. اولین نسخه ‌ای که او در سال ۲۰۱۱ توسعه داد در بخش اخبار فیس‌ بوک و بعد ها در سال ۲۰۱۲ در سرویس اینستاگرام  مورد استفاده قرار گرفت. در سال ۲۰۱۳ در جریان کنفرانس آمریکا JSConf این کتابخانه متن ‌باز اعلام شد.ReactNative، که امکان توسعه برنامه‌ های مبتنی بر Android, IOS و UWP را با React فراهم می کند، در فوریه ۲۰۱۵ در React.js Conf فیسبوک معرفی شد و در مارس ۲۰۱۵ به صورت رایگان عرضه شد.در ۱۸ آوریل ۲۰۱۷ فیسبوک اعلام کرد React Fiber، یک الگوریتم اصلی جدید React library برای ایجاد رابط کاربری است. React Fiber پایه و اساس هرگونه پیشرفتهای آینده و ویژگیهای چارچوب React خواهد بود.

همانطور که گفته شد این فریمورک در عصر حاضر طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است و در بازار ایران هم طرفداران بسیاری به خود جلب کرده است و دلیل آن هم این است که بیشتر کسب و کارها به سمت برنامه های تحت پلتفرم جاوا می باشد و همین دلیل هم باعث گردیده که تعداد زیادی از کسانی که در این حوزه فعالیت داشته به آموزش react روی بیاورند و آزمون ها و کلاس های آموزشی بسیاری را در ارتباط با این موضوع برگزار کنند در ایران تعداد این مجموعه های آموزشی محدود است و تعداد آن ها شاید بسیار کم باشد که به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت میکنند برای همین هم در این مقاله قصد دارم یک مجموعه آموزشی را به شما معرفی کنم که به صورت حرفه ایی اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی react کرده و دارای مدرسان کارآزموده ایی در این زمینه هست در ادامه با ما همراه باشید

مکتب خونه

سایت مکتب خونه مجموعه آموزشی است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است این مجموعه در آموزش از راه دور و ارائه مدارک معتبر دارای کارنامه بسیار درخشانی است هدف مکتب‌خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه‌ی فارسي‌زبانان است. این مجموعه دارای کادر و مدرسین مجرب آموزشی است شما می توانید در دوره های آموزش ری اکت در مکتب خونه شرکت کرده و بعد از گذراندن دوره های حرفه ای از راه دور و شرکت در آزمون های آن مدرک معتبر متلب را دریافت کنید و در بازار کار فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید

 

 



:: برچسب‌ها: تاریخچه ری‌اکت , مکتب خونه , آموزش react , ری‌اکت (react js) , ,
:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

یکی از محصولاتی که در حوزه کسب و کارهای اینترنتی طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است محصولات مذهبی و سنتی است شاید برای شما هم بارها پیش آمده باشد که به فکر خرید یکی از این دست از محصولات افتاده باشید در اینترنت و نتایج جست و جو سایت های بسیار زیادی وجود دارد که به صورت تخصصی به عرضه این دست از محصولات پرداخته اند ما در این مقاله قصد داریم یکی از این سایت های معتبر را به شما معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید

همانطور که گفتیم محصولات مذهبی و سنتی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور طرفداران و خریداران بسیاری را دارد و افراد زیادی سمت خرید این دست از محصولات از طریق اینترنت مراجعه می کنند در این بین چند اصل اساسی برای تامل ما در خرید وجود دارد یکی از آن ها کیفیت کالایی است که ما قصد خرید آن را داریم کیفیت در خرید باعث به جای ماندن خاطره ایی فراموش نشدنی می شود که برای بسیاری از کاربران رکن اصلی یک خرید مطمعن و قابل اعتماد است به عنوان مثال شما قصد خرید سجاده فرش را دارید خب برای خرید چنین دست از محصولات اولین نکته مهم کیفیت آن و زیبایی است که فکر ما را به خود مشغول می کند

محصولاتی از این دست را فروشگاه های اینترنتی بسیاری برای عرضه موجود دارند ولی در این بین ایجاد حس اعتماد در خریدار کاری بسیار دشوار است فرش سجاده ای و دیگر محصولات از این دست برای خریداران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و برای هر خریداری جای تامل در خرید را به وجود می آورد خرید فرش سجاده ای هم شاید برای شما هم کاری سخت باشد ولی ما برای شما پیشنهادی آماده کرده ایم که شاید شگفت زده شوید

برای هر خریداری بسیار خوشحال کنندست که از تولید کننده مستقیم خرید خود را انجان دهد به چند دلیل این امر برای هر خریداری مهم و مسرت بخش است یکی از این دلایل خرید به قیمت مناسب است و یکی دیگر از آن دلایل خرید کالای با کیفیت است که برای هر خریداری مهم و حائز اهمیت می باشد ما در این مقاله قصد داریم شرکتی را به شما معرفی کنیم که هم تولید کننده برتری است و هم عرضه محصولات خود را به روش های مختلفی انجام می دهد و برای هر مخاطبی این خرید را آسان کرده است

 

شرکت فرش سجاده ای پاریس یکی از فعالان این عرصه می باشد این کارخانه در شهر کاشان واقع گردیده و دارای پرسنلی مجرب در جهت تولید انواع فرش های سجاده ای و کالاهایی از این دست می باشد این شرکت در عرصه های گوناگون این صنعت فعالیت درخشانی داشته است و خریداران بسیار زیادی را به خود جذب کرده است یکی دیگر از فعالیت های حرفه ای این شرکت تولید و عرضه فرش سجاده ای مساجد می باشد که در کنار دیگر فعالیت های خود حرفی را برای گفتن دارد شرکت فرش سجاده ای پاریس به دلیل تولیدات با کیفیت عالی در سراسر جهان شناخته شده است و انواع سفارشات شمارا پذیرا می باشد شما هم کافیست با مراجعه به وبسایت فرش سجاده ای پاریس از محصولات و نمونه کارهای این مجموعه دیدن فرمایید و با مراجعه به بخش تماس با ما شماره و آدرس های کارخانه و فروشگاه های مجاز آن را مشاهده کنید



:: برچسب‌ها: سجاده فرش , فرش سجاده ای , فرش سجاده ای مساجد , وبسایت فرش سجاده ای پاریس ,
:: بازدید از این مطلب : 457
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

جفری پرستون بیزوس (زادهٔ ۱۲ ژانویهٔ ۱۹۶۴) کارآفرین، نیکوکار و سرمایه‌گذار آمریکایی در زمینهٔ اینترنت، و مدیرعامل و مؤسس شرکت آمازون است. آمازون بزرگترین شرکت خرده‌فروشی آنلاین در جهان است. او با بنیان‌گذاری وبگاه «آمازون دات‌کام»، نقش کلیدی در زمینهٔ رشد و ارتقای تجارت الکترونیک ایفا کرده‌است. بیزوس در اوت ۲۰۱۳، واشینگتن پست را خرید. او در تاریخ ۶ مارس ۲۰۱۸، با ۱۱۲ میلیارد دلار دارایی ثبت‌شده، به عنوان ثروتمندترین فرد جهان شناخته شد. در تاریخ ۲۸ مارس ۲۰۱۸، ارزش خالص دارایی‌های او ۱۱۸٫۷ میلیارد دلار برآورد شد. همچنین گفته شده‌است که در مسیر تبدیل شدن به ثروتمندترین فرد در تاریخ معاصر است.

زندگی بیزوس

جف بیزوس در ۱۲ ژانویه سال ۱۹۶۴ در آلبوکرکی، نیو مکزیکو متولد شد. مادر او هنگام تولدش نوجوان بود. زندگی پدرش تد جورگنسن اهل شیکاگو و مالک دوچرخه فروشی و مادر او بیش از یک سال دوام نداشت و زمانی که جف نوزاد بود، آن‌ها از هم طلاق گرفتند. مادر جف در حالی که جف ۵ سال بیشتر نداشت برای رهایی از بی‌خانمانی با یک مهاجر کوبایی که برای تحصیل به آمریکا مهاجرت کرده بود به نام میگل «مایک» بیزوس ازدواج کرد. مایک بیزوس مدت کوتاهی پس از ازدواج جف جورگنسن را به فرزندخواندگی پذیرفت و نام خانوادگی او را به بیزوس تغییر داد. پدرخواندهٔ جف بعد از پایان تحصیل در شرکتی به نام اکسون به عنوان مهندس شروع به کار کرد.

به دنبال کوچ خانواده به میامی جف نیز دوران جوانی خود را در این ایالت سپری کرد. پس از این بود که جف وارد دانشگاه شده و شروع به مطالعهٔ فیزیک کرد، ولی بلافاصله به رشتهٔ مورد علاقهٔ خود، یعنی علوم کامپیوتر و مهندسی برق در دانشگاه پرینستون وارد شد و سرانجام و در سال ۱۹۸۶ به عنوان دانشجوی ممتاز از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.

جف پس از اتمام تحصیلاتش در چندین شرکت شروع به کار کرد، شرکت فیتل یکی از این شرکت‌ها بود که بر روی پیاده‌سازی شبکه‌های کامپیوتری فعالیت می‌کرد و بعد از ان وارد شرکت کامپیوتری SHAW شد. در این دوران بود که ایده‌ای در ذهن وی شکل گرفت و هم‌زمان با آن توجهش به رشد بی‌نظیر شبکهٔ جهانی وب معطوف شد. او در کمال تعجب دید که رشد استفاده از اینترنت در سال ۱۹۹۴ نسبت به سال قبل ۲۳ برابر شده‌است.

از همین‌جا بود که جف ایدهٔ خود، یعنی ایجاد یک فروشگاه از راه دور را رسمی‌کرده و شروع به تحقیق در زمینهٔ شرکت‌هایی کرد که کالاهایشان را از طریق پست و از راه دور ارسال می‌کردند. جف فهرستی از ۲۰ شرکت برتر در این زمینه تهیه کرد، تقریباً تمام کالاهای مدنظر جف از طریق این شرکت‌ها فروخته می‌شد، اما وی متوجه شد که هیچ‌یک از این شرکت‌ها به فروش کتاب نمی‌پردازند. این مسئله تنها یک دلیل داشت و آن عدم تهیهٔ یک کاتالوگ کامل از عناوین کتاب‌ها بود، زیرا عناوین کتاب‌ها بسیار متنوع بودند و تهیهٔ یک کاتالوگ کامل از آن‌ها نیازمند یک هزینهٔ سنگین و تهیهٔ یک کاتالوگ چند هزار صفحه‌ای بود. روال کار این شرکت‌ها در آن دوران به این گونه بود که اقدام به تهیهٔ یک کاتالوگ از محصولاتشان می‌کردند و ان را برای مشتری ارسال می‌کردند، مشتری نیز بعد از دریافت کاتالوگ و انتخاب کالا، ان را سفارش می‌داد.

شکل‌گیری آمازون

جف ایدهٔ خود را با شبکهٔ جهانی وب توأم ساخته و به فکر ساخت یک وب سایت برای معرفی عناوین کتاب‌ها کرد. مزایای این وب سایت نیز کاملاً وی را توجیه کرده بود:

عدم نیاز به تهیهٔ کاتالوگ فیزیکی

کاهش شدید هزینه‌ها

افزایش سرعت در عملیات خرید

امکان تغییر روزانهٔ کاتالوگ و…

اما در کنار تمام این مزایا یک خطر بزرگ جف را تهدید می‌کرد و آن سرمایه‌گذاری بر روی یک چیز جدید، مبهم و غیرقابل اعتماد به نام اینترنت بود که تا آن زمان همهٔ مردم آن را یک وسیلهٔ تفریحی و ارتباط جمعی می‌دانستند. او شروع به مطالعه و تحقیق در زمینهٔ تجارت کتاب کرد و حتی در همایش سالانهٔ کتاب فروشان شرکت کرد.

بعدها وی در گفتگو با مجلهٔ تایم گفت: «به خود می‌بالیدم از این که ریسک بزرگی می‌کردم که هیچ‌کس حاضر به انجام آن نبود، تمام پایهٔ کار را روی چیز جدیدی به نام اینترنت می‌گذاشتم که معاملهٔ خطر ناکی بود.» بزرگترین ریسک جف بیزوس از زمانی اتفاق افتاد که مادر و پدرخواندهٔ وی از ایدهٔ او پشتیبانی کرده و تمام درآمد و پس‌انداز خود را که برای دوران بازنشستگی ذخیره کرده بودند به دست جف سپردند تا شاهد عمل جسورانهٔ وی باشند. البته بعدها پاداش کارشان را گرفتند و میلیاردر شدند.

جف نام Abracadabra به معنی ورد و طلسم (چیزی معادل «اجی مجی لا ترجی») را برای سایت برگزید، اما دوستانش او را متقاعد ساختند که این نام مناسبی نیست و سرانجام نام amazon.com را برگزیدند. رود آمازون نام بزرگترین رود جهان است و جف نیز باور داشت که سایت کوچکش روزی به بزرگترین کتابخانهٔ جهان بدل خواهد شد.

جف بیزوس در تعاونی برای رباتیک در سال ۲۰۰۵

تأسیس و رشد روزافزون آمازون

جف بیزوس برای آغاز رؤیای خود به همراه نامزد خود به سیاتل، واشینگتن نقل مکان کردند و در سال ۱۹۹۴ شرکت آمازون را تأسیس کردند و بلا فاصله یک برنامه‌نویس حرفه‌ای به نام کافان را تشویق کردند تا در شرکت استخدام شود. یک سال بعد یعنی در سال ۱۹۹۵ اولین نسخه از وب سایت آمازون روی شبکهٔ اینترنت قرار گرفت و از تاریخ ۱۶ ژوئیه ۱۹۹۵ آمازون رسماً کار خود را آغاز کرد.

طولی نکشید که توجه اکثر رسانه‌ها به سایت آمازون و ایدهٔ آن‌ها که در آن سال‌ها عجیب به نظر می‌رسید آغاز شد و همین امر تا حدود زیادی باعث استقبال مردم از آمازون شد. جف می‌گوید: از همان ابتدای کار مشخص بود که رشد خواهیم کرد. با شروع کار آمازون، جف و همکارانش پیوسته در تلاش بودند تا این سایت را با مشتریان وفق داده و همهٔ نیازهای آنان را برآورده کنند. آن‌ها ابتدا ایدهٔ خرید با یک کلیک را پیاده‌سازی کردند و سپس بخش نظرات خریداران را راه‌اندازی نمودند.

در سال ۱۹۹۷ فروش سهام آمازون از طریق سایت راه اندازی شد و در پی آن کار آمازون به چند کشور دیگر از جمله کانادا، ژاپن، انگلستان و فرانسه گسترش یافت. تأکید جف همواره بر روی برآورده ساختن همهٔ نیازها و سلایق مشتریان بود و بدین ترتیب فروش کتاب هرروز با استقبال بیشتری روبرو می‌شد. مشتریان کم‌کم شروع به ارسال ایمیل‌هایی کردند که در آن درخواست اقلام بیشتری از جمله سی دی و لوازم خانگی از آمازون داشتند. جف نیز بلافاصله دست به کار شده و اقلام بیشتری را به فروشگاه اضافه کرد و بدین ترتیب روزبه روز به وسعت آمازون اضافه می‌شد.

به گزارش بلومبرگ، صبح روز ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۷ با افزایش ارزش سهام کمپانی آمازون، جف بیزوس بنیان‌گذار این شرکت با پشت سر گذاشتن بیل گیتس، به جایگاه ثروتمندترین شخص دنیا رسید.

راه حل ها برای رهایی از بحران

در سال ۲۰۰۰ شرکت آمازون مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر تحت تأثیر حباب دات کام قرار گرفت. در این بحران ارزش شرکت‌های کوچک اینترنتی که در زمان کوتاهی به غول‌های اینترنت تبدیل شده بودند، ناگهان سقوط کرد. در این سال قیمت سهام آمازون افت شدیدی کرد و ۱۰۶دلار در دسامبر ۱۹۹۹ به ۴۱ دلار در سپتامبر ۲۰۰۰ رسید. آمازون نیز به مرز ورشکستگی نزدیک شده بود و ۱۳۰۰ نفر از کارمندان شرکت را کم کرد و کالاهایی که فروش کمی داشتند و سودآور هم نبودند را حذف کرده و شروع به بستن قراردادهایی برای خدمات بهتر به مشتریان و تسهیل حمل کالا کرد. در پی این اقدامات نه تنها آمازون و جف شکست نخوردند، بلکه در سال ۲۰۰۳ درآمد خالص آمازون به ۷۳٫۲ میلیون دلار رسید.

 

در سال ۲۰۰۸ مجلهٔ فوربس اعلام کرد، درآمد بیزوس به ۸٫۲ میلیارد دلار رسیده و او در رتبه ۱۱۰ ثروتمندترین مرد جهان ایستاده است. ثروت او در سال ۲۰۱۵ به بیش از ۵۸.۴ میلیارد دلار رسید.

منبع: ویکی پدیا



:: برچسب‌ها: زندگی بیزوس , شکل‌گیری آمازون , تأسیس و رشد روزافزون آمازون , راه حل ها برای رهایی از بحران , ,
:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

تمرین کردن یکی از توصیه هایی است که برای بهبود مکالمه زبان فرانسه پیشنهاد می شود، اما روش انجام آن و مدت زمان تمرینات شما می تواند تاثیر بیشتری در تسلط شما در مکالمه داشته باشد.

برای اینکه بتوانید مناسب ترین روش های آمادگی در یادگیری زبان فرانسه و بهبود مکالمه خود انجام دهید، انتخاب کلاس زبان فرانسه https://dialolanguage.com/french-course/ می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. با صدا شروع کنید و هنگامی که شما یک برنامه واقع بینانه و هوشمندانه برای نزدیک شدن به مطالعه زبان دارید، وقت آن است که حفر شوید و شروع به کثیف شدن دستان خود کنید.

این نخستین سؤالی است که هر فرد علاقه مند به یادگیری زبان است شاید بپرسد که چقدر زمان لازم است صرف یادگیری کند. متاسفانه  راهی آسان برای پاسخ به آن وجود ندارد. یادگیری زبان فرایندی پیچیده است که بر اساس چندین عامل مختلف برای هر فرد متفاوت است.

بیایید نگاهی به این عوامل مختلف بیندازیم و اینکه چگونه آن ها بر سرعت یادگیری زبان فرانسه تاثیر می گذارند. تجارب یادگیری زبان قبلی شما، زبانی که شما می آموزید، چگونه می آموزید، زمانی که به یادگیری اختصاص داده اید، نگرش شما و انگیزه شما همگی عواملی تاثیر گذار در یادگیری است.

تجربه های یادگیری زبان قبلی شما مهم می باشد. اگر قبلا به یک زبان خارجی صحبت می کنید یا به صورت دو زبانه بزرگ شده اید، ممکن است با یادگیری فرانسه زمان خود را صرفه جویی کنید. همانطور که چندین مطالعه زبانی اثبات کرده اند، دو زبانه یادگیری زبان سوم را آسان تر می کنند. این امر به این دلیل است که آن ها به طور طبیعی عادت دارند که در معرض زبان های مختلف قرار گیرند، زیرا تسلط و مهارت در یک زبان به تسلط و مهارت در یک زبان دیگر کمک می کند.

اگر شما دو زبانه یا چند زبانه نیستید، نگران نباشید، زیرا یکی از اولین قدم ها برای یادگیری یک زبان، یادگیری کمی در مورد آنچه یک زبان را تشکیل می دهد و جنبه های زبانی منحصر به فرد زبان مورد نظر برای یادگیری است. اگر قبلا مطالعه گرامر خارجی، حفظ واژگان، گوش دادن به صداهای مختلف و نگاه کردن به حروف مختلف را تجربه کرده اید، ذهن شما می داند هنگام مواجهه شدن با یک زبان جدید انتظار چه چیزی را داشته باشید.

جای تعجب زیاد نیست و یادگیری زبان آسانتر و سریعتر می شود. فقط قرار گرفتن در معرض زبان های مختلف به ویژه هنگامی که یکی از آن زبان ها زبانی است که شما می خواهید یاد بگیرید می تواند یادگیری زبان را سریعتر کند. زبانی که از قبل می شناسید تاثیر گذار است.

حتی اگر هر زبان خارجی به نظر شما "یونانی" باشد، بسیاری از زبان ها در واقع شبیه تر از آن هستند که متفاوت باشند. یادگیری زبانی مشابه زبان اول شما می تواند هنگام یادگیری الفبا، تلفظ، دستور زبان و واژگان در وقت شما صرفه جویی کند.

به عنوان یک قاعده کلی، زبان هایی که ریشه های مشابهی دارند آسان تر هستند و زمان کمتری برای یادگیری می گیرند. برای افرادی از شما که زبان اول آن ها انگلیسی است، این بدان معنی است که هر زبانی با ریشه های لاتین یادگیری برای شما آسان تر خواهد بود و این شامل فرانسه است.

برای ادامه یادگیری زبان فرانسه با انگیزه بمانید. پنهانی نیست که انگیزه هنگام یادگیری یک زبان جدید بسیار مهم است. این یکی از اصلی ترین دلایلی است که هر فردی قادر به یادگیری یک زبان فارغ از سن، تحصیلات و تجربه است. انگیزه مهمتر از هر عذر و بهانه ای است که شما ممکن است برای یادگیری زبان فرانسه داشته باشید.

با انگیزه ماندن دلیل شماره یک دلیل موفقیت بسیاری در یادگیری زبان است و همچنین دلیل شماره یک عدم موفقیت برخی افراد است. درک این مسئله در هر مرحله از فرآیند یادگیری چقدر مهم است، خواه شما شروع به یادگیری زبان فرانسه یا مهارت های خود کنید.

با انگیزه بمانید به این موضوع توجه کنید که چرا می خواهید فرانسوی را یاد بگیرید، چگونه زندگی شما را بهبود می بخشد و همه چیز خوبی که از آن حاصل می شود. یادگیری زبان فرانسه همیشه ارزش آن را دارد. این طرز فکر در هر مرحله از فرآیند یادگیری زبان مفید است. این همچنین کمک می کند تا عمل مکالمه شما سوخت شود. کتاب عبارات فرانسوی خود را ایجاد کنید. فرهنگ لغت و اصطلاحات فرانسوی خود را بسازید. این می تواند به صورت آنلاین یا حتی در یک دفترچه کوچک و زیبا باشد.

هر بار که کلمه یا عبارت جدید فرانسوی را می شنوید که فکر می کنید مفید است، آن را در کتاب های عبارات خود بنویسید. بعدا وقتی وقت آزاد دارید یا کلمه یا عبارتی را فراموش کرده اید، می توانید برای کمک به فرهنگ لغت شخصی شخصی فرانسوی خود مراجعه کنید.

آنچه در این مورد بسیار جالب است این امکان را به شما می دهد تا واژگان و اصطلاحات مفیدی را ایجاد کنید که به شما در تبدیل شدن به مکالمه در فرانسه کمک می کند. کتاب عبارات شما فرهنگ لغت شخصی شما و راهنمای کلمات است که برای شما مفید خواهد بود. این راهی برای سازماندهی مطالعات شما در یک مکان برای استفاده بعدی و تمرکز روی مواردی است که هنگام صحبت کردن واقعا به آنها نیاز خواهید داشت. سرانجام نه تنها کمک به نگه داشتن کلمات و عبارات مفید خود در یک مکان حمل آسان، بلکه فرآیند نوشتن کلمات و عبارات فرانسوی به شما کمک می کند تا آن ها را به خاطر بسپارید.



:: برچسب‌ها: مکالمه زبان فرانسه ,
:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

پیشرفت تکنولوژی و گسترش اینترنت، زندگی تمام افراد را دستخوش تغییر کرده است. این تغییر و تحولات موجب شکل‌گیری و پیشرفت کسب‌وکارهای نوپا چون سفارش اینترنتی غذا شده است. سایت‌های سفارش آنلاین غذا به حدی در میان مردم محبوب شده‌اند که حتی مجموعه‌های غذایی مختلف، انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها نیز در این سامانه وارد می‌شوند.

ایلنا؛ ترافیک سنگین شهری، جذابیت رفتن به رستوران را در بین خانواده‌ها کم‌رنگ کرده است. به همین دلیل اکثر خانواده‌ها ترجیح می‌دهند که فارغ از هر گونه ترافیک و آلودگی و بدون دغدغه پیدا کردن جای پارک در اطراف رستوران‌ها، غذای خود را از طریق سفارش آنلاین غذا در منزل دریافت و میل کنند.

نکته قابل توجه در مورد سفارش اینترنتی غذا، فراگیر شدن استفاده از این سایت‌ها در تمام شهرهای ایران است. به همین دلیل در این مطلب قصد داریم که درمورد این استارتاپ بومی و مزایای آن برای رستوران‌ها و مشتریان صحبت کنیم.

سیرشید با ارائه سرویس‌ها و ویژگی‌های متنوع، زندگی را ساده‌تر کرده است. سفارش آنلاین غذا تنها با چند کلیک امکان‌پذیر شده است. سیرشید با امکان پذیر کردن سفارش آنلاین غذا در کرج، جنبه‌های جدیدی به زندگی شهری اضافه کرده است.

مدت‌ هاست دورانی که تلفن را برمی‌داشتیم و از رستوران‌ها سفارش می‌دادیم، به پایان رسیده است. مدت‌ها است که دیگر نیازی نیست وقتی خسته از کار و دانشگاه به خانه باز می‌گردیم، دوباره لباس بپوشیم و تا سر خیابان برویم و از رستوران و فست فود غذا بخریم.

سیرشید برای سفارش آنلاین غذا

با دانلود اپلیکیشن سیرشید به طیف وسیعی از رستوران ها ، فست فودها و غذاها دسترسی خواهید داشت. رستوران‌های گوناگون با منوهای کامل و متنوع و قیمت‌های متفاوت در دسترس شما هستند تا با خیالی آسوده، هرچه که هوس کرده‌اید را اینترنتی سفارش دهید. تصویر غذاها و توضیح کوتاهی از آن‌ها در منو قرار گرفته است تا با دیدی دقیق سفارش دهید. مشتریان پیشین رستوران به غذاها و رستوران امتیاز داده‌اند و شما می توانید با مشاهده نظرات آن‌ها در مورد انتخاب غذا تصمیم بگیرید. هر ذائقه ای که داشته باشید، رستوران موردنظر خود را در سیرشید خواهید یافت.

"سیرشید زندگی را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کرده است."

تخفیف های استثنایی در سیرشید

هرگاه که اپلیکیشن سیرشید را باز کنید، با پیشنهادات جذابی روبرو خواهید شد. تخفیف روی رستوران‌های مختلف، تخفیف روی غذاهای متقاوت، تخفیف روی رستوران‌های مناطق مختلف یا شهرهای گوناگون ایران و کوپن‌ها از جمله این پیشنهادات هستند.

پشتیبانی سیرشید همواره همراه شما است

ارائه سرویس‌ سفارش آنلاین غذا، لازمه پشتیبانی قوی است. اگر به مشکلی برخوردید، با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را بیان کنید. سرویس پشتیبانی پس از تماس شما، اطلاعات و شرح مشکل شما را ثبت می کند. این مشکل پیگیری می‌شود و اقداماتی مانند کم کردن امتیاز رستوران و دلجویی از مشتری صورت می گیرد.

مزایای سفارش اینترنتی غذا با سیرشید:

  • سفارش غذا، راحت و سریع
  • منوی بروز، کامل و عکس دار فست فودها و رستوران ها
  • امکان مقایسه قیمت
  • امکان بررسی کیفیت از طریق نظرات کاربران
  • افزایش گزینه های انتخابی
  • پشتیبانی قوی و امکان اطلاع از روند تحویل سفارش
  • عدم نیاز به آدرس دهی
  • روش پرداخت آسان
  • تحویل غذا در سریع ترین زمان ممکن

 

ضرورت سیستم سفارش آنلاین غذا برای رستوران‌ها

امروزه به دلیل رقابت روزافزون کسب‌وکارها، دیگر حاشیه سود امن برای تمام صاحبان صنایع یک تهدید تلقی می‌شود. برای افزایش سود و وفادار کردن مشتریان به رستوران خود باید تنوع و کیفیت بالا را جزو اصول اساسی کار خود قرار دهید. درواقع مشتریان هر روز در معرض تعداد زیادی تبلیغات برای تجربه رستوران‌های جدید و تست طعم‌های جدید و لذیذ هستند. به همین دلیل اگر نتوانید نظر و اعتماد مشتریان را به سمت رستوران خود جذب کنید، مطمئناً سهم بازار و کسب‌وکار خود را از دست خواهید داد.

رستوران‌داران برای موفقیت در صنعت غذا باید به ارائه هر چه بهتر برای کسب رضایت مشتریان بپردازند. در غیر این صورت دیر یا زود، موقعیت خود را در حرفه رستوران‌داری از دست خواهند داد. راه‌اندازی یک سیستم سفارش اینترنتی غذا برای رستوران، نظر و رضایت مشتریانی را که دوست دارند به صورت اینترنتی سفارش دهند را جلب خواهید کرد.

سیستم سفارش آنلاین غذا با حذف کردن امور تکراری و زمان‌بر، موجب جلوگیری از اتلاف انرژی و به خصوص کسب سود بیشتر برای رستوران‌داران می‌شود. این اپلیکیشن سفارش اینترنتی غذا برای بسیاری از افراد که رغبتی برای تماس در ساعات شلوغ رستوران را ندارند بسیار سودمند خواهد بود. چون شخص بدون نیاز به تماس با رستوران، با ورود به اپلیکیشن به‌راحتی تمام غذاها را می‌بیند و غذای موردعلاقه خود را سفارش می‌دهد.

 

سفارش آنلاین غذا در کرج

اکثر رستوران‌ها و فست فودهای شهر کرج نیز سرویس سفارش آنلاین غذا را ارائه می‌دهند. سفارش آنلاین غذا در کرج و تهران به‌صورت تفکیک نوع رستوران‌ها و وعده‌های غذایی صورت می‌گیرد. شما می‌توانید رستوران‌ها و فست فودهای موردنظر خود را با استفاده از اپلیکیشن سیرشید به راحتی انتخاب کنید و غذای موردعلاقه خود را سفارش دهید.

تنوع رستوران‌ها و فست فودهایی که با سامانه سیرشید همکاری می‌کنند بسیار زیاد است. پس شما می‌توانید با توجه به هر نوع سلیقه‌ای در انتخاب غذا صرفاً با چند کلیک ساده در اپلیکیشن سیرشید، سفارش اینترنتی غذای خود را انجام دهید.

 

منبع: ایلنا



:: برچسب‌ها: سیرشید، تغییر در سبک زندگی , سیرشید برای سفارش آنلاین غذا , دانلود اپلیکیشن سیرشید ,
:: بازدید از این مطلب : 381
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

بازار معرفی گوشی موبایل و ابزارهای مرتبط با دنیای تکنولوژی در عرصه کنونی بسیار داغ و پرطرفدار شده است در این بازار پر رقیب بزرگان این عرصه همچون شرکت اپل،سامسونگ،شیائومی،ایسوس و غیره بسیار نقش بسزایی ایفا می کنند و خریداران و مخاطبان این عرصه با پیگیری اخبار تکنولوژی می توانند بسته به نیاز خود کالای مد نظر را خرید کنند ما در این مقاله قصد داریم به جزییاتی از آیفون 11 بپردازیم که به تازگی توسط شرکت اپل معرفی و روانه بازار شده با شما صحبت کنیم در ادامه با ما همراه باشید

همانطور که گفتیم شرکت اپل یکی از محبوب ترین شرکت های فعال در حوزه تولید رایانه و ابزارهای مرتبط با رایانه و گوشی موبایل می باشد و طرفداران پروپا قرصی به خود اختصاص داده است این شرکت در پاییز هر سال یکی از پرچمدارهای جدید خود را در کنفرانس های تبلیغاتی معرفی می کند و روانه بازار می کند اخیرا هم آیفون 11 را معرفی کرده و روانه بازار کرده است این گوشی همانند نسل های گذشته تولیدات شرکت اپل طرفداران بسیاری به خود جذب کرده است این گوشی برخلاف نسل های گذشته اپل که تلاش شده است زیبایی صد در صد در بدنه رعایت شود عمل کرده است و در پشت گوشی برخلاف این سنت دیرینه خود 3 دوربین قرار داده که از نظر کیفیت کمر خیلی از رغبارو خم کرده است

ما در این مقاله قصد داشتیم به بررسی تخصصی آیفون 11 بپردازیم ولی همانطور که میدانید بررسی کالاهای الکترونیک نیاز به تخصص و تجربه خاص دارند در دنیای اینترنت تعداد سایت هایی که در زمینه اخبار تکنولوژی و بررسی تخصصی موبایل و تبلت فعالیت دارند بسیار زیاد است که حتما اگر اهل پیگیری این دست از سایت ها هستید تعداد زیادی از آن ها را دیده اید و یا به شما معرفی شده است  ما در پایان این مقاله سایتی را به شما معرفی میکنیم که در خود مقالات جامعی نظیر اخبار تکنولوژی و مقالاتی هم نظیر این دست از محصولات را در خود جای داده است در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین وبسایت خبری تکنولوژی را به شما معرفی کنیم

پیشتازتک

همانطور که گفتیم در این مقاله سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد سایت خبری تکنولوژی پیشتازتک یکی از سایت های معتبر در زمینه بررسی موبایل و موضوعاتی از این دست است سایت پیشتازتک یکی از غنی ترین وبسایت ها در زمینه آموزش و محتوای آموزش در حوزه دنیای تکنوژی هم می باشد در این سایت شاهد دسته بندی های متنوع در حوزه تکنولوژی می باشید لازم بذکر است در پیشتاز تک ویدئوهایی در زمینه بررسی تخصصی ویجت های مختلف و تازه معرفی شده هم هستید و می توانید به صورت تصویری مقاومت ویجت و کارایی آن ها را بررسی کنید در پیشتاز تک تمام مقالات از منایع معتبری همچون سایت سامسونگ و سایت اپل تهیه و ترجمه می شود و برای شما در دسته های مختلف منتشر می شود در این سایت علاوه بر اخبار و محتوای آموزشی بازی های زیادی هم برای دانلود وجود دارد که شما میتوانید برای گوشی خود یکی از آن ها را انتخاب و دانلود کنید شما هم می توانید با پیگیری این وبسایت از محتوای آن بهره کامل را ببرید و آن را به دوستان خود معرفی کنید



:: برچسب‌ها: بررسی تخصصی آیفون 11 , پیشتازتک , اخبار تکنولوژی , سایت خبری تکنولوژی پیشتازتک , بررسی موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد



:: برچسب‌ها: اصول زبان برنامه نویسی رایانه , محیط برنامه نویسی رایانه , زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

به دنبال وقایع Predator و Predator 2 ، بشریت هنوز شکار می شود ، اما یک سازمان دولتی مخفی به نام Project Stargazer اکنون برای بازدیدهای جمع آوری ستون فقرات بیگانگان وحشت زده عاقل است. بعد از گرفتن یکی از موجودات ، آنها متحیر شدند که کشف کنند که دارای DNA انسانی است - و توسط یک شکارچی غارتگر بزرگتر ، بزرگتر شکار می شود.

این وضع دلپذیر است از این واقعیت که اولین کسی که ما در سال 1987 توسط جیم و جان توماس درنده کشته شد ، 31 سال بعد بازگشت و نوشت و کارگردانی اقساط خود را از این سریال به ظاهر غیرقابل تحمل انجام داد. شین بلک (که سابقاً ناخوشایند هاوکینز بود) هیچ حقیقت را پنهان نکرده است که وی نوشتن حرف های عجیب و کارگردانی The Predator را گرفت تا حس جوانی گمشده را بازگرداند. که شاید با کمال تعجب به این معنا باشد که این چهارمین ورود (متقاطع غیر xenomorph) در این سریال یک تمرین ناخوشایند در ایجاد دکمه دلتنگی است.


چقدر خوب به آن پاسخ می دهید ، کم و بیش تعیین می کند چقدر از فیلم لذت می برید. فیلمنامه بلک و فرد دکر با تماس های احمقانه به اولین فیلم فحاشی می شود. در یک صحنه ، اولیویا مون (به عنوان زیست شناس تکاملی کیسی براکت) تعجب تعجب آرنولد شوارتزنگر را از دیدن شکارچی بیگانه بدون ماسک ("شما یک مادربزرگ زیبا هستید") برمی انگیزد. نبراسکا Trevante رودز در یک سری دیگر ، هارلی دیویدسون را به راحتی رها می کند و فریاد می زند: "به مغازه ها بروید!" ) این مرکز بر روی خدماتی از badas های ابزار دار متمرکز شده است ، هرچند که این بار یک تسمه دستمال سربازان سابق که به طور غیرمشخص به عنوان "The Loonies" معروف است. و مانند همه غارتگران قبلی ، بسیار بی رحمانه و خشن است.

به عنوان کسی که روزگاری خود را در انتهای تیز یک تیغه مچ قرار داده بود ، بلک قدردانی می کند که احتیاج به احتیاج به پرواز دارد. پرواز می کنند ، آزادانه و غالباً ، با روایتی محرکانه ، OTT محرکانه ، که خود به خود آگاه است و به محض شروع دوستانه The Loonies ، با تک تیرانداز سرکش کوین مک کینا (بوید هولبروک و موی موی لکه دار مون) برای مقابله با عنوان "فضای بیگانه" شروع می شود. - و متأسفانه ، مگا Pred مانند هالک مانند وابسته به CGI ، وابسته به CGI که ​​در دم آن است ، به روز شده است.

اما احساس خشونت نسبت به خشونت وجود دارد که داستان را ناامید می کند. این یک چیز است که شکارچیان در حال خفه کردن ، پر کردن و منفجر کردن مردم در سراسر مغازه هستند ، اما برای نشان دادن مک کنا با سردی مردی را با یک دارت آرامشگر که در ناحیه خالی - در مقابل پسر کوچک خود (در مقابل پسر جوانش) شلیک می کند ، کشته می شود. ، نه کمتر - و سپس در مورد آن شوخی کنید ، عدم وجود همدلی وغیاب را به نمایش می گذارد.

همچنین یک حرکت ناپایدار و ناپسند نسبت به عملی وجود دارد که توالی های بعدی عملاً بی معنی است. برش های سیاه و ظریف در اطراف آن چنان بی پروا است که جزئیات ریز و درشت آغشته شده است و وسایل نقلیه بالقوه خوبی (از جمله شخصیتی که شخصیتی با شانه Predator دارد استفاده می کند) به سختی ثبت شده است. او دوباره خوشحال است که یک کودک مجبور به عمل در دهه 80 است ، اما فراموش کرده است که بینندگان واقعاً باید بازی خود را دنبال کنند. دانلود فیلم های سال 1398 ایران



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم های سال 1398 ایران ,
:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()